Nu är jag här! I vårmysiga Skottland!

Det blev lite mer kort än ett i timmen, här får ni dem i alla fall:)
Min resa!


Jag stresspackade hela morgonen.. blev klar på minuten.

Hejdå soliga Mariestad!

Det var en fin tågresa. Väldigt fin. Med bra musik.

Väntan i Hallsberg.

Framme i Katrineholm, lunch med morfar!

Sen blev det biltur. Omväg, men vi hade en massa tid.

Genom skogar och åkrar.

Vååååår

Glad morfar:)

Vi hittade en billighetsaffär mitt i ingenstans och jag köpte på mig lite smycken.

Tjusig va!

Sen satt jag på planet. Läste och åt smågodis.

Solnedgång.

Och här kommer vad vi gjort idag!
:

Vi tog en busstur till ASDA för att köpa ett matförråd.

Längst fram högst upp satt vi!

Åk åk.

Åk åk.

Utanför ASDA. Det är VÅR!!

Vi handlade enormt mycket mat och på vägen hem höll vi på att dö. Tunga kassar.
Nu lagar Daniel vegetarisk lasagne, mmmmm!
Så var det med det.

Kommentarer
Postat av: a

Billighetsaffär?

Är det lika varmt i Skottland som det ser ut?

Lev livet och Njuuuuuuut, gumman!

2009-04-07 @ 15:46:57
Postat av: Elin

haha japp nån Karlssonsvariant. mm det är ganska varmt! lite blåsigt idag men ändå:) ungefär som i sverige kanske.

2009-04-07 @ 17:53:14
URL: http://ellepop.blogg.se/
Postat av: Lisa

fina bilder och fin ring och allt sånt :) så att jag sitter härborta och ler

(vilket jag gjorde redan igår men inte orkade berätta)

2009-04-08 @ 10:59:09
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Elin

tack:D wiii härligt

2009-04-08 @ 13:23:16
URL: http://ellepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0