Liten tragisk insikt

Nu vet jag. Jag har två läsare. TVÅ!!?? Som läser vad jag skriver. Beroende på om en av dem gör det. Det vet jag inte. Annars har jag bara en. Två andra som läser den gör det när de känner för.
Fast egentligen skriver jag ju för mig. Jag är säkert inne och bara kollar på min fina blogg hundra gånger oftare än någon annan. Älskar den till döds. Men vad kan man förvänta sig liksom.
Och det känns ändå ganska bra.
Vill verkligen inte att folk jag inte tycker om ska läsa min blogg.
Eller inte känner.
Och så.

Kommentarer
Postat av: Isabell

alltså är jag den enda då?? Lisa läser väl med ? :) alltså två. Sen läser ju Linnea när hon lever och din mor och dan ibland :) perfekt ju. Jag har 6 st som jag inte har en aning om vilka de är..

2009-04-03 @ 08:15:50
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Isabel

Jag har faktiskt också börjat läsa din blogg. :)

2009-04-03 @ 09:17:15
Postat av: Lisa

äsch det är omöjligt att veta sånt där. en del läsare läser ju VARJE dag (som jag läser din blogg) och en del läsare läser ett par tre gånger i veckan (som jag läser en massa andra bloggar) och en del läsare läser att par tre gånger i månaden (har såna bloggar med). och blir det mer sällan än så så kanske man inte kan kalla dem läsare. men bry dig inte om statistiken menar jag.

2009-04-03 @ 09:35:27
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Linnea L

Jag brukade läsa varje dag faktiskt. Nu är jag bara inne ett par gånger i veckan. Men jag ska bättra mig. Beror helt på om jag har mycket att göra om mornarna eller inte... Men jag är trogen. Ingen fara.

2009-04-03 @ 10:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0