Hipp hurraaa det blir quorngryta idaaaa'

Idag är min mamma i Ullared.
Hörde på nyheterna häromdan att det skeppas 10 bussar danskar från andra sidan det där lilla vattnet som finns mellan Sverige och Danmark, VARJE DAG, för att shoppa loss i lilla Ullared.
10 bussar danskar. Seriöst.
Men affären har ju de ju byggt ut så ska väl inte vara några problem. De planerar även att bygga ut en fotbollsplan till - samt göra parkeringen större.
Om ett par år finns nog inte Ullared längre. Bara det där enorma köphuset som alla kallar Ullared. En liten stad som består av ett hus. En stad inomhus! Cooolt.

Nu vet ni det med.
Känner att jag är ganska bra på onödigt fakta.
Hitler hade bara en testikel.
Fler blir mördade av åsnor än dör i flygkrasher.

Nu ska jag upp och laga lunch till pappa! Håller sakta med säkert på att lirka över honom till min sida kostcirkeln.. men går inte så bra. I dag blir det i alla fall quorngryta! Wohooo.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0