Här rör sig molnen snabbt

Hejsan hoppsan!
Vad har ni för er denna fina dag?

I morse fick jag scrambled eggs on toast. Sen kollade vi tv och myste, gick en promenad till Tesco och tillbaks, lite mer tv. Sen gick Daniel till jobbet. Köpte lotter i hopp om att vinna 10 miljoner och kunna ta sig till Machu Pichu. Jag lovar att säga till om han vinner.. nu skiner solen mellan molnen och jag funderar på en promenad. Igen. Vad annars kan man göra? Spela Sims känns lite väl dekadent. Blev ingen picknick för det regnade imorse. Planen är uppskjuten tills lördag. Två flaskor rosévin står och väntar i garderoben. Om man häller det i plastflaskor kan man säga att det är hallonsaft.. eller hur mamma!! och så ska jag göra en sallad. Blir übermys.

Ha en fin kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: a

Ha,ha funkar varje gång! Njut o ha kul!!!

Miss you!

2009-04-09 @ 09:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0